نخستین اجلاس بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری اسلامی در ایران با حضور کشورهای ترکیه، مالزی، لوکزامبورگ، مصر، نیجریه، امارات متحده عربی، کویت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محسن ناصرالملکی مدیر اجرایی اجلاس گفت: هدف از برگزاری اجلاس بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری اسلامی IFN FORUM تبادل تجارب بین صاحبنظران و متخصصان حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری اسلامی با متخصصان همین حوزه در سطح بین‌المللی و معرفی فرصت‌های برجسته سرمایه گذاری با هدف شناخت مناسب تر بازار منطقه ای است.
 
وی همچنین گفت: این اجلاس برای نخستین ‌بار در ایران با حضور کشورهای ترکیه، مالزی، لوکزامبورگ، مصر، نیجریه، امارات متحده عربی، کویت و با مشارکت سازمان بورس و اوراق‌بهادار و پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و با همکاری بزرگترین نهادهای بازار سرمایه، بازار پول و همچنین برخی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی و علمی داخلی و بین‌المللی ذیربط برگزار می‌شود.
 
گفتنی است، در این نشست فرصت‌های سرمایه گذاری بررسی و راهکارهای لازم ارائه و موانع سرمایه گذاری خارجی در ایران بررسی شود.
 
افتتاحیه این اجلاس با حضور فرهاد نیلی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، اکبر کمیجانی معاون بانک مرکزی و غلامرضا تقی نتاج مدیرعامل بانک مهراقتصاد خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار