فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح تابستانی پلیس راه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد مرادی گفت: این طرح با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با بخشی از تعطیلات تابستانی در دو مرحله و از تاریخ 21 خرداد تا نهم تیرماه و از تاریخ پنجم مرداد تاپنجم مهر ماه سال جاری در ایام قبل و بعد از ماه مبارک انجام خواهد شد.

در این طرح 70 تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی استان را پوشش می دهند.

مرادی با اشاره به دخیل بودن عامل انسانی در 70 درصد تصادفات، اولویت اول پلیس راه استان در طول اجرای طرح را کنترل سرعت عنوان کرد و گفت:به همین منظور با هماهنگی های صورت گرفته نصب دوربین های کنترل سرعت در راه های استان اجرایی می شود که به این منظور یازده نقطه در مسیر کرمانشاه به سمت اسدآباد شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی نقاطی که نصب دوربین در آنجا الزامی است در مسیر های کرمانشاه- اسلام آباد و نیز کرمانشاه -سنندج نیزدر هفته جاری انجام و مقدمات لازم برای نصب دوربین اجرایی خواهد شد.

این دوربین ها به سیستم اجراییات ناجا متصل است و در صورت مشاهده تخلف آن را ثبت و به سیستم ارجاع خواهد داد و برگ جریمه به درب منزل رانندگان متخلف ارسال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه نصب این دوربین ها تاثیر بسیاری در کاهش و کنترل تصادفات خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد: نصب دوربین های کنترل سرعت در سال جاری در سطح استان اجرایی شود.

مرادی در ادامه از توقیف سه روزه خودروهای متخلف در صورت ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز در این طرح خبر داد و اظهار کرد: تست سلامت و تست الکل نیز در طول اجرای طرح انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورت مثبت بودن تست الکل راننده متخلف شش ماه از رانندگی محروم خواهد شد و علاوه بر توقیف گواهینامه و اعمال جریمه 200 هزار تومانی، شخص به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.


برچسب ها: کرمانشاه ، آغاز ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.