دبیرکل جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: از ماه آینده شاهد اجرای گام به گام مراحل عملیاتی طرح تحول در جمعیت هلال‌احمر کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید احمد موسوی در جمع مدیران جمعیت هلال‌احمر استان تهران با تاکید بر اینکه طرح تحول جمعیت هلال‌احمر، برنامه‌ای ۴ ساله و منظم است، گفت: با اجرای این برنامه، جمعیتی به مراتب یکپارچه‌تر، هماهنگ، هوشمند، سامانه‌مند، دانایی‌محور، ارزش‌محور و پاسخگوتر خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که آموزش گام نخست مرحله عملیاتی طرح تحول در جمعیت هلال‌احمر است، افزود: مدیریت واکنشی از آسیب‌های مدیریت‌های توسعه‌ای است بر این اساس باید برای تحول در جمعیت هلال‌احمر آسیب‌شناسی صحیحی داشته باشیم و در این زمینه تمرکز زدایی از اصول مهم تحول است.

موسوی با تاکید بر اینکه استانها از تیر امسال درگیر اجرای طرح تحول جمعیت خواهند شد، تاکید کرد: در این زمینه ستاد تحول راهبردی جمعیت هلال‌احمر هم باید به ستادی برنامه‌ریز و فکری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو سوم نیروها در ستاد و یک سوم در صف مشغول خدمت هستند، تصریح کرد: بر این اساس تصمیم داریم تا یک سوم نیروها را در ستاد نگه داشته و دو سوم را در صف آماده خدمت کنیم، با این اقدام ستاد را تبدیل به ستادی راهبردی کرده و استانها را به ستاد تاکتیکی تبدیل خواهیم کرد.

موسوی گفت: البته با برنامه‌ای که تنظیم کرده‌ایم، بدون ایجاد هیچ دغدغه‌ای برای کارمندان به اهداف اساسی خود خواهیم رسید؛ چراکه ستاد را فرمولیزه کرده و ورودی‌ها و خروجی‌ها کاملا مشخص خواهد بود و لذا افراد با علاقه بسیار به سمت حوزه‌های عملیاتی خواهند رفت، چراکه با امتیازات و پرداختی‌های در نظر گرفته شده، علاقه لازم در آنها به وجود خواهد آمد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ما ایستاده‌ایم تا برنامه تحول در جمعیت به سرانجام برسد، گفت: بر این اساس با اجرای طرح تحول در جمعیت هر اندازه که جلوتر برویم، نیروهای صف ما مقدم‌تر، پاسخگوتر و توانمندتر خواهند شد.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی هلال‌احمر استان تهران مورد نظر جمعیت است، اظهار کرد: هلال‌احمر این استان اکنون در حداقل جایگاه خود هم قرار ندارد و لذا باید تحولی همه‌جانبه را در این استان شاهد باشیم و ستاد هم از این مهم پشتیبانی خواهد کرد.
برچسب ها: آغاز ، طرح ، هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار