نشست مطبوعاتی رئیس فدراسیون بوکس با حضور خبرنگاران و مسئولان و مربیان تیم‌های ملی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ احمد ناطق نوری پس از انتخاب مجددش به عنوان ریاست فدراسیون بوکس در نشستی مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگارانی بود که اغلب به بسیاری از مسائل انتقاد نیز داشتند.

ناطق نوری در خصوص مهمترین چالش همیشگی فدراسیون بوکس صحبت کرد: مسائل مالی که سالیان سال گریبان این رشته ورزشی را گرفته و مشکلات زیادی برای تیم ملی ایجاد کرده است، از مشکلات محل تمرین تا لغو اردو و تورنمنت‌ها.

ناطق نوری در این خصوص گفت: در مورد بحث بودجه فدراسیون بودجه امسال ما نه تنها زیاد شده بلکه دربسیاری از موارد کمتر هم شده است.

سال قبل بودجه‌ی ما حدود 700 میلیون تومان بود که حدود 200 میلیون برای ایجاد اماکن مجموعه‌ی شیرودی پرداخت شد.

درجلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز درحالی که ما بازی‌های آسیایی را در پیش داریم تنها بودجه یک میلیارد و 400 میلیون تومان در اختیارمان قرار گرفته است که بسیار کم است.

اردوی مشترک با لیتوانی و داغستان

ناطق از اردوی مشترک با لیتوانی و داغستان خبر داد. تیم ملی بوکس در ماه آینه با لیتوانی وداغستان اردوی مشترک دارند تورنمنت چین و ترکیه نیز از برنامه‌هایی است که از قبل مدنظر داریم. درحالی که چند روز پیش خبرها حاکی از لغو اردوی ایتالیا بود اما ناطق این سفر را همچنان در برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد.

تیم امید، امیدی برای جا مانده‌ها از تیم ملی

چند روز پیش ناطق نوری از تاسیس تیمی سخن گفت که تحت عنون تیم ملی ( ب) قرار است جایی باشد برای آنها که تحت هر عنوان از تیم ملی جا مانده‌اند.

ناطق در این خصوص گفت: تیم ملی (ب) برای پشتوانه سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان تشکیل شده تا هر کسی که از تیم ملی بازی می‌ماند جایی برای این داشته باشد تا استعداد‌های خود را نشان دهد.

نباید یک نفر را برای همیشه کنار گذاشت

رئیس فدراسیون بوکس در مورد بازگشت برخی از مهره‌ها به تیم ملی درحالی که در مسابقات انتخابی شرکت نکرده بودند گفت: مظاهری و جاسم دلاوری با درخواست رئیس کمتیه ملی المپیک به تیم ملی بازگشتند.

مجرمان هم عفو می‌خورند چه برسد به بوکسوران تیم ملی ما نباید خشونت را بکار گیریم و شمشیر بکشیم.

نمی‌شود برای همیشه یک نفر را از تیم ملی کنار گذاشت. این مهره‌های طلایی آسیا بودند و درست است که بی انضباطی کردند اما باید با آنها نرمش داشت.

نهرودی کار کشته بوکس است

ناطق نوری در حمایت از حسین نهرودی گفت: نهرودی مدرس آسیاست و کارکشته بوکس وشاگرد اول آسیاست و از این رو ما همیشه از تجربه وی در بوکس استفاده خواهیم کرد.

ناطق در مورد بازی های المپیک 2012 لندن گفت: در المپیک هم نهرودی عملکرد خوبی داشت و لازم نبود که وی سروصدا کند و جنجالی باشد. تمام راهنمایی‌های وی درست بود واگر کم کاری بود از بوکسوران برد که به حرف نهرودی گوش ندادند.

رئیس فدراسیون بوکس تأکید کرد: در کمیته داوران و سایر بخش‌های فدراسیون اولویت با ستاره‌ دارها است و از پیشکسوتان در جایگاه خودشون استفاده می‌کنیم.

تلفن نه، اما دفترم به روی همه باز است

ناطق نوری از آن دست رئیس فدراسیون هایی است که با تلفن شخصی پاسخگوی خبرنگاران نیست. وی می‌گوید: به دلیل حجم بالای تماس‌ها در دفترش پذیرای اصحاب رسانه است.

ناطق نوری در ادامه این نشست ادامه داد: هیچ کس جرأت نداشت بوکس را در کشور راه اندازی کند که من این کار را کردم و از همه پتانسیلم برای این رشته استفاده کردم.

وی افزود: داشتن شماره تلفن‌ من خیلی ضروری نیست اما دفتر من همیشه به روی خبرنگاران باز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس ، ناطق نوری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار