بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی در همایش "نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال" قرائت شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی در همایش "نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال" توسط "علیرضا صادقی" مسئول دفتر سیاسی حزب همبستگی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:‌

ضمن خیر مقدم و آرزوی توفیقات روز افزون برای خواهران و برادران ارجمند بر خود لازم می‌دانیم در نخستین سالگرد پیروزی شکوهمند دولت تدبیر و امید در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی ضمن عرض تبریک مجدد نکاتی را در رابطه با مواضع و دیدگاه‌های حزب همبستگی در دوران جدید اعلام نماییم.

حزب همبستگی ایران اسلامی اعلام می‌دارد که همچنان به مبانی اصلاحات و تفکر اسلامی وفادار خواهد بود و تمامی برنامه‌های خود را برای پیشبرد توسعه و تعالی کشور در چارچوب نگاه اصلاح‌طلبانه دنبال خواهد کرد و به هیچ‌وجه از مبانی اصولی خود کوتاه نخواهد آمد، هرچند که متحمل هزینه‌های گزاف در دوران خزان کشور در هشت ساله گذشته شده باشد و با استعانت از خداوند متعال همچنان و با قدرت در این راه ادامه مسیر خواهد داد.

باور اصیل حزب بر این است که ایران اسلامی هیچ راهی جز توسعه و پیشرفت همه جانبه در تمامی عرصه‌ها ندارد و صد البته این پیشرفت تنها و تنها به مدد اصلاحات ساختاری و گسترده در همه ابعاد محقق می‌گردد و هر برنامه توسعه بدون محور قرار دادن تفکر اصلاحی محکوم به شکست خواهد بود. برای پیشبرد تفکر اصلاحات هیچ راهی جز همدلی و همکاری احزاب اصلاح‌طلب با یکدیگر وجود ندارد و از این‌رو حزب همبستگی معتقد به تقویت هرچه بیشتر شورای هماهنگی جبهه دوم خرداد ذیل رهبری اصلاحات یعنی "محمد خاتمی" است.

حزب همبستگی باور دارد که مشی و تفکر اعتدال که مورد تأکید ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی بی‌شک نگاه و مشی پر مایه و اصیل است که همبستگی و نزدیکی غیرقابل انکاری با نگاه و تفکر اصلاح‌طلبانه دارد و اساسا این دو همانگونه که شاهد بودیم در عرصه عمل از یکدیگر جدا نبوده و همه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در انتخابات پشتیبان دکتر روحانی بوده‌اند در ساحت تئوری و نظری نیز این دو گفتمان بدون تردید غیرقابل تفکیک از یکدیگر است.

حزب همبستگی ایران اسلامی برای نیل ایرانی سربلند و سرافراز، دست همت به دولت تدبیر و امید داده و از فرزند معنوی امام، دکتر حسن روحانی با تمام توان حمایت خواهد کرد .

در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد اعلام می‌دارم چهارمین کنگره حزب همبستگی نیز برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار