مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: توسعه "صادرات" در گرو تصمیمات دولت /وضع قوانین و بخشنامه ها ی مقطعی بزرگترین مشکل صادر کنندگان، "وزش باد شدید" و گرد و خاک در تهران و 9 استان دیگر طی امروز/ بیشینه سرعت تا 72 کیلومتر بر ساعت، نمایشگاه خودرو شیراز به کار خود پایان می دهد/ اخبار خوش خودرویی! و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


توسعه "صادرات" در گرو تصمیمات دولت /وضع قوانین و بخشنامه ها ی مقطعی بزرگترین مشکل صادر کنندگان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/21/2331000_337.jpg
توسعه صادرات در گرو تصمیماتی است که اتخاذ می شود که باید در راستای تشویق صادر کننده و ارایه تسهیلات به آنها باشد نه اینکه به زیان صادرات و در راستای تنبیه صادر کننده باشد.

"وزش باد شدید" و گرد و خاک در تهران و 9 استان دیگر طی امروز/ بیشینه سرعت تا 72 کیلومتر بر ساعت
گودرزی گفت: وزش باد شدید در 10 استان کشور طی امروز ادامه خواهد یافت و انتظار داریم بیشینه سرعت باد در برخی نقاط به طور لحظه ای تا 20 متر بر ثانیه معادل 72 کیلومتر بر ساعت برسد.

نمایشگاه خودرو شیراز به کار خود پایان می دهد/ اخبار خوش خودرویی!


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/23/2335774_557.jpg
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز امروز به کار خود پایان می دهد و در این میان در این نمایشگاه شاهد اخبار خوشی همچون تولید محصولات جدید سوزوکی در ایران خودرو، بازگشت کیا به سایپا و ورود خودروسازی اُپل آنهم پس از 20 سال به ایران بودیم.

کاهش قیمت مسکن اجاره بها / افزایش 90 درصدی رعایت مقررات ملی "ساختمان"

مسکن در هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری از جمله برگزاری همایش آمایش سرزمین ، کاهش قیمت اجاره بها از زبان رئیس اتحادیه املاک استان تهران و افزایش 90 درصدی رعایت مقررات ملی ساختمان بود.

"سرمایه‌گذاری" در صنعت" پتروشیمی" باید براساس مزیت "رقابتی" باشد نه مزیت نسبی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: استفاده از تکنولوژی نو، حضور در بازارهای رقابتی باید براساس مزیت‌های رقابتی باشد نه مزیت‌های نسبی؛ چرا که محصول تولیدی پتروشیمی‌ها در دنیا به فروش می رسد.

حذف ثبت سفارش اقدامی قطعی اما تدریجی/رایزنی با وزیر "صنعت" جهت رونق صنعت آی تی/حمایت دولت لازمه رونق صادرات
رایزنی با وزیر صنعت جهت رونق صنعت آی تی و پیوستن مجمع واردات به اتاق ایران و برداشتن اولین گام جهت حذف ثبت سفارش از مهمترین رویداد های حوزه تجارت در هفته گذشته است.

ارزش خودروهای toyota و Lexusاعلام شد/کشف بیش از 4 کیلو مواد مخدر در گردو و مغز پسته/تسهیلات" گمرک" برای ترانزیت خارجی و داخلی
اعلام ارزش خودروهای toyota و Lexus،کشف بیش از 4 کیلو مواد مخدر در گردو و مغز پسته،تسهیلات گمرک برای ترانزیت خارجی و داخلی از مهمترین رویداد های حوزه گمرک در هفته گذشته است.

بانک مرکزی اروپا نرخ "سپرده گذاری" را منفی کرد
بانک مرکزی اروپا برای نخستین بار در فعالیت مالی و پولی خود تصمیم گرفت برای سپرده گذاری های کوتاه مدت نزد خود نرخ بهره منفی را در نظر بگیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار