سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:‌تاکنون طرح یکسان سازی کدهای تلفن ثابت در 9 استان کشور اجرا شده که بر این اساس کارکرد مشترکان بر اساس نرخ های جدید مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محاسبه می شود.

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور یکسان سازی کدهای تلفن ثابت و وجود یک کد واحد، شرکت مخابرات ایران هم کدی در کد استان های کشور از اول اردیبهشت را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تا کنون کد استان های تهران، قم ،البرز، مرکزی، اصفهان، قزوین، همدان، زنجان و سمنان یکسان شده است و هم کدی تلفن ثابت در مازندران هم در دستور کار قرار دارد.

زارعیان در ادامه عنوان کرد:‌تا کنون 9 استان کشور هم کد شده اند و بقیه استان ها تا پایان شهریور ماه سال جاری هم کد و شماره های این استان ها 8 رقمی خواهد شد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه طرح یکسان سازی کد تلفن ثابت در استان مازندران صورت می گیرد تصریح کرد: با اجرای این طرح، ‌کد استان به 011 تغییر می کند و یک رقم به شماره های مشترکان اضافه می شود.

زارعیان در پایان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح کدهای استان در سراسر کشور به 32 کد کاهش می یابد خاطر نشان کرد:‌هم زمان با اجرایی شدن طرح یکسان سازی کدهای استانی کارکرد مشترکان براساس نرخ های جدید مصوب یعنی به ازای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، هر دقیقه مکالمات ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال، هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار 625 ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتور های تلفن همراه 625 ریال محاسبه می شود.

انتهای‌پیام/
 
 
 

برچسب ها: سخنگو ، نرخ ، کارکرد ، محاسبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
اینها همش شیب ملایم افزایش قیمتهاست .فقط نمی دونم چرامازاویه مون حاده شده!!!
آخرین اخبار