برای نخستین بار در آذربایجان غربی لابراتوار حفظ قرآن کریم به همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان در ارومیه راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در آیین افتتاح این لابراتوار گفت: با توجه به پیشرفت علم و فناوری به منظور به روز کردن آموزش های قرآنی لابراتوار حفظ را راه اندازی کردیم که امیدواریم با این کار، در تربیت نیروهای قرآنی متخصص و متعهد موثرتر باشیم

محسن رضایی ادامه داد: . تربیت نیروی متخصص در امر قرآن، هدف اصلی راه اندازی دارالحافظین قرآن کریم در استان است که امیدواریم با استفاده از فناوری های جدید بتوانیم روز به روز بیش از گذشته به این هدفمان دست یابیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"اضافه کرد: امسال که توجه ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ شده است در صدد هستیم با برنامه ریزی های قرآنی، بیش از گذشته در راستای اشاعه فرهنگ ناب و اصیل قرآنی گام برداریم.

مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی اظهار کرد: وجود قاریان بین المللی و ممتاز متعدد در استان باعث افتخار آذربایجان غربی است که باید از این افراد، در تربیت نیروهای متخصص نوجوان و جوان بیش از پیش بهره ببریم.

رضایی در خصوص دیگر برنامه های این موسسه گفت: برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید، دعوت از خدام امام رضا (ع) برای بهره مندی از عطر رضوی در استان و اجرای طرح یار فرهنگی در مدارس از جمله دیگر برنامه های دارالحافظین در عرصه فرهنگی است.

موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی از سال 80 فعالیت خود را در استان آغاز کرده و سالانه تعداد بسیار زیادی شیفته آموزه های قرآنی را پرورش می دهد/ش/ن.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.