معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه یک گفت: در راستای بهبود عملکرد و ارتقا رضایت ارباب رجوع و شهروندان شمال تهران گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت منطقه یک بر اساس استاندارد ایزو 9001:2008 تمدید شد.

محمد مرادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استاندارد ISO9001 ، الزامات سیستم مدیریت کیفیت را که منجر به افزایش توانایی سازمان در ارایه خدمات بهینه و مورد تقاضای شهروندان می‌شود را تعیین وتعریف می‌کند و علاوه بر بهبود مستمر خدمات و افزایش سطح کیفی آن‌ها منجر به کاهش خطاها و جلوگیری از موازی کاری و نیز صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: سیستم مدیریت کیفیت از سال گذشته در بخش‌های مختلف شهرداری منطقه برنامه ریزی و اجرا شده وبا انجام ممیزی و ارزیابی انجام شده، امسال شهرداری منطقه، با همت و تلاش مدیران وکارشناسان، توانست گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد بین‌المللی 9001:2008 از طریق تایید شرکت کانادایی NICERT " نیس کرت" بدست آورد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه یک تصریح کرد: از نکات مثبت در ارزیابی های ممیزی این سیستم، استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌ها، تعهد بالای مدیریت، برقراری ارتباط با مردم از طریق سامانه مدیریت شهری 137 ونظارت همگانی 1888، تکریم ارباب رجوع واختصاص جایگاه مناسب با حضور افراد مطلع دراین بخش در راستای مشتری مداری،  استفاده از شیوه نوین پیاده سازی و ترسیم فرایندها و موارد دیگر بوده است.

مرادی اظهار داشت: با اجرای سیستم مدیریت کیفیت فرآیندهای منطقه شناسایی، ساماندهی و بهسازی شد واثر بخشی حاصل از خروجی کلید اقدامات شهرداری به طور مستمر پایش ونظارت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای توسعه هدفمند شهرداری منطقه، تمام توانایی‌های خود را درجهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهبود مداوم آن از طریق الزامات استانداردهای بین‌المللی به کار خواهد گرفت.


* تعمیر مخازن و جمع‌‌آوری زباله و ضایعات در شهرک قائم (عج) 

امید شهرام شاه علی شهردار ناحیه ده منطقه یک گفت: تعمیر مخازن و جمع‌آوری زباله و ضایعات امروز در شهرک قائم باهدف ساماندهی، جلوگیری از آلودگی‌های محیطی با تعمیر 15 مخزن انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار