رئیس اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ارسال 190 ایده به دومین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبرداد و گفت: دومین ایده بازار این دانشگاه مهرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مالک نادری با اعلام این خبر افزود: در اولین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعداد 58 ایده به اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال شد که از این تعداد 7 ایده به صورت حضوری و 3 ایده به صورت پوستر ارائه شد.

وی بیان داشت: از 7 ایده ارائه شده در اولین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3 ایده مورد حمایت مالی قرار گرفتند و در مرحله ساخت هستند و سه ایده نیز برای سرمایه گذاری دعوت شده اند.

رئیس اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به ارسال 190 ایده به دومین ایده بازار این دانشگاه افزود: داوری اولیه ایده‌های ارسالی از هفته آینده آغاز می‌شود.

نادری با اشاره به بالا بودن سطح ایده های ارسالی به دومین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: طبق استاندارد 7 ایده به صورت شفاهی ارائه خواهد شد اما امیداوریم بتوانیم تعداد ارائه ایده ها در قالب پوستر را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات تمام ایده‌ها در وب سایت ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نشانی ideasbazaar.ir قرارداده شده است و سرمایه گذاران از طریق این وب سایت می‌توانند با افراد دارنده ایده ارتباط برقرار کنند.

نادری با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایده‌های برگزیده در ایده بازار مبلغ 5 میلیون تومان حمایت مالی می کند، گفت: حمایت مالی دانشگاه از ایده‌های برگزیده بخشی از حمایت‌ها بشمار می رود و ایده‌های برگزیده از سوی بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری مورد حمایت قرار می گیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار