مراسم جشن ازدواج سربازی با حضور جانشین فرماندهی نزاجا و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا همزمان با 10 شهر برای 800 زوج جوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مراسم جشن ازدواج سربازی به همت نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ محمد فهمیده جانشین نیروی انسانی نزاجا، امیر شاهوردی، امیر شعبانی و امیر سلطانی، حجت‌الاسلام و المسلمین وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی معاونت فرهنگی عقیدتی سیاسی نزاجا حضور داشته‌اند.
 
امیر سرتیپ محمد فهمیده جانشین نیروی انسانی نزاجا در این مراسم گفت: زیربنا و زیرساخت پایه فرهنگ در اداره عقیدتی سیاسی نزاجا قرار گرفته و برای مراسم جشن ازدواج سربازی در این مکان از 4 هزار و 800 نفر از خانواده‌ها دعوت کرده‌ایم.
 
وی تاکید کرد: این مراسم در 10 شهر برای 800 زوج برگزار شد.
 
اجرای تواشیح و برنامه‌های هنری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
 
اهدای لوح تقدیر از سوی معاونت نیروی انسانی نزاجا، یک میلیون ریال هدیه امیر فرماندهی نزاجا و بسته کالایی تعاون نیروی زمینی به همراه امریه مشهد مقدس به همراه خانواده و اردوگاه شمال از هدایای نیروی زمینی ارتش به زوج‌های جوان بود.
 
اهدای مبلغ 5 میلیون ریال به 20 نفر به قید قرعه و اهدای لوح تقدیر به 20 نفر از زوج‌های جوان به صورت نمادین براساس پایه خدمتی به کسانی که زودتر به ازدواج اقدام کرده‌اند از دیگر هدایای نیروی زمینی ارتش به این زوج‌های جوان بود.
 
گفتنی است؛ پس از سخنرانی امیرسرتیپ حیدری جانشین فرماندهی نزاجا ، وی 14 روز به نیت 14 معصوم و 12 روز به نیت امام دوازدهم امام زمان(عج) مجموعا 26 روز مرخصی و تشویقی به سربازان تازه داماد اهدا کرد.
 
لازم به ذکر است؛ پیام امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش از طریق ویدیو کنفرانس به صورت ارتباط مستقیم با کرمانشاه در این مراسم پخش شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، سیاسی ، عقیدتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار