پانزدهمين سمينار ملی و اولین همایش بین المللی مهندسی سطح در تاريخ 29 و 30 مهرماه سال 1393 توسط پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.

محمدرضا رحیمی پور دبیر علمی این همایش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش به منظور گسترش دانش فنی و تبادل آخرين دستاوردهای علمی-تحقيقاتی توسط صنعتگران، پژوهشگران و انديشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و پيگيری و رصد رويدادهای علمی و تجاری مرتبط با علوم مهندسی سطح، در تاريخ 29 و 30 مهرماه سال 1393 توسط پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود. 

وی افزود: مقالات منتخب انگليسی و فارسی در این سمینار بسته به تطابق موضوعی در يکی از مجلات علمی پژوهشی همچون نشريه مهندسی سطح انجمن علوم و تکنولوژی سطح ايران، نشريه مواد و فناوری‌های پيشرفته پژوهشگاه مواد و انرژی، نشريه International Journal of Engineeringو نشريه Advanced Ceramic and Progress به چاپ خواهند رسيد. 

رحیمی پور تصریح کرد: علوم و مهندسی سطح در صنايع نفت و گاز، پتروشيمی، صنايع هوايی، صنايع نيروگاهی، فناوری نانو در مهندسی سطح، لايه های نازک، رسوب فيزيکی بخار PVD ، رسوب شيميايی بخار CVD،نيتراسيون گازی و پلاسمايی، پاشش حرارتی پلاسمايی و HVOF،   پوشش‌­های توابعی FGM،پوشش‌های مانع حرارتی TBC، پوشش های فتوکاتاليست،  تريبولوژی و سايش، شبيه سازی در فرآيندهای سطحی و  ارزيابی و بررسی کيفيت سطوح از محورهای تخصصی این سمینار است.

وی خاطر نشان کرد: آخرين مهلت ارسال مقاله: 15/5/93 و اعلام نتايج داوری مقالات: 1/6/93 می باشدچنانچه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی: http://www.surfaceseminar.ir مراجعه نمایند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار