صاحبان بنگاه های اقتصادی، برای بهره مندی از آموزش های تقاضا محور فراخوان شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل دفتر امور آموزش در صنایع معاونت آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از امسال دوره های آموزشی فنی و حرفه ای کشور تقاضا محور شده و براساس نیاز و تقاضای گروه های مختلف شامل عشایری، روستایی، صنعتی، صنوف، بهزیستی، زندان ها و ... در 5 هزار استاندار آموزشی برگزار می شود، گفت: بنگاه های اقتصادی جهت اعلام نیاز آموزشی بنگاه خود باید تقاضاهای آموزشی مربوطه را در سامانه الکترونیکی سازمان های فنی و حرفه ای استان های کشور ثبت کنند.

سعید زمانی افزود: بنگاه های اقتصادی که در این سامانه تقاضای خود را ثبت کنند، می توانند برای دریافت مجوز ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی اقدام کنند.

وی همچنین از تشکیل کمیته مشترک آموزشی فنی و حرفه ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دوره های آموزشی تقاضا محور علاوه بر ارتقاء تخصص ها، موجب ارتقاء تولید و بهره وری می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری هم در پایان این نشست، از برگزاری دوره های آموزشی تقاضا محور برای فعالان معادن و فرش این استان خبر داد.

سید نعیم امامی گفت: در صورت استقبال این دو گروه، مراکز آموزشی جوار و بین کارگاهی نیز برای متقاضیان ایجاد و راه اندازی می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.