رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: هلال احمر در حوادث مختلف سربلند بیرون آمده است و به خوبی توانسته رضایت مردم و مسئولان را جلب کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد جباری با بیان اینکه حضور پررنگ هلال احمر و خدمات ارائه شده این نهاد در سطح کشور، ملموس است، افزود: مردم از خدمات جمعیت هلال احمر رضایت کامل دارند.

وی اظهار داشت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سال های گذشته کارنامه پرباری از فعالیت های خود به نمایش گذاشته است و ما بخاطر خدمات ارائه شده به مردم بخصوص در سیلاب اخیر استان گلستان و مازندران و حادثه قطار در شاهرود از مسئولان این سازمان و جمعیت هلال احمر تشکر می کنیم.

 پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امداد و نجات نیز با تشریح اقدامات انجام شده سازمان در سیلاب اخیر استان های گلستان و مازندران و امدادرسانی در حادثه برخورد قطار در محور شاهرود، گفت: آموزش همگانی اهمیت ویژه ای در امدادرسانی بهتر در زمان حوادث بزرگ دارد و می تواند در کاهش آسیب و تلفات نقش موثری را ایفا کند.

وی افزود: با توجه به امکان وقوع حوادث در مسیرهای ریلی، ما پیشنهاد می دهیم که کارکنان قطار تحت آموزشهای امدادی قرار بگیرند تا در موقع بروز حوادث بتوانند از وارد آمدن آسیب بیشتر به مسافران جلوگیری کنند.

این پیشنهاد رئیس سازمان امداد و نجات که در راستای آموزش همگانی صورت گرفت، از سوی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی کشور (راه آهن جمهوری اسلامی ایران) با استقبال روبه روز شد و در صورت موافقت های اولیه به زودی مهمانداران و کارکنان قطارها آموزش های امدادی را فرامی گیرند.
برچسب ها: هلال احمر ، حوادث ، سربلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار