ساخت بیمارستان 140 تختخوابی طبس خراسان جنوبی با هزینه 32 میلیارد تومان به پایان رسید.

 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان 140 تختخوابی طبس  با بیان اینکه ساخت این بیمارستان 140 تختخوابی با هزینه 32 میلیارد تومان به پایان رسیده است گفت : این بیمارستان تا دو روز آینده ، برای تجهیز به بخش بهداشت و درمان خراسان جنوبی تحویل داده می شود .
 
علیزاده افزود: بیمارستان طبس دارای چهار بخش کلی تخصصی زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان، تخصصی داخلی و تخصصی جراحی است که بخشهای مراقبتهای ویژه سی سی یو و ای سی یو ، تشخیص و سایر فضاهای مورد نیاز نیز در آن پیش بینی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خراسان جنوبی 5 بیمارستان در حال ساخت داشته است گفت : بیمارستان طبس چهارمین بیمارستان استان بود که به بهره برداری رسید و تنها بیمارستان 140 تختی فردوس باقی مانده که هم اکنون 70 درصد پیشرفت دارد و تکمیل آن جزء اولویتهای وزارت راه و شهرسازی است.
 
وی پیش بینی کرد بیمارستان فردوس، سال 94 تحویل وزارت بهداشت و درمان شود .
 
علیزاده با اشاره به اینکه تا پایان امسال 28 بیمارستان در حال ساخت کشور تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می شود خاطرنشان کرد: با تحویل این بیمارستانها به وزارت بهداشت ، 2 هزار و 470 تخت به تختهای بیمارستانی کشور افزوده می شود ./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.