معاون وزیر دادگستری گفت: حدود 13 هزار نیروی بسیجی در حال حاضر در قوه قضائیه و وزارت دادگستری فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ "مظفر الوندی" معاون وزیر دادگستری در جلسه فرماندهان و مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری که صبح امروز سه شنبه(27خردادماه) برگزار شد، گفت: ما براساس دستورالعمل‌هایی که به بسیج ابلاغ شده است، درصدد هستیم تا از مولفه‌های بسیج و حضور نیروهای بسیجی در وزارتخانه دادگستری بهره بیریم.
 
وی افوزد: حدود 13 هزار نفر نیروی بسیجی در قوه قضائیه حضور دارند که عمدتا فرماندهان پایگاه‌های ما از مدیران ارشد قوه قضائیه هستند.
 
الوندی تصریح کرد: یکی از خواسته‌های ما از وزیر دادگستری این است که راهکارهایی را از لحاظ کمی و کیفی در جهت ارتقاء بسیج وزارت دادگستری تبیین کند.
 
معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه 60 درصد از کارکنان قوه قضائیه عضو بسیج هستند، تصریح کرد: ما یک حلقه صالحین را در وزارتخانه و قوه قضائیه تشکیل داده‌ایم که دوشنبه‌ها جلسات آن برگزار می‌شود و در این جسله به بیان آراء و نظرات خود می‌پردازیم.
 
الوندی با بیان اینکه ترویج امور فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد تصریح کرد: با تدبیر وزیر دادگستری شورای فرهنگی در این وزارتخانه تشکیل شد و ما مشاهده می‌کنیم که موضوعات فرهنگی در این شورا در حال پیگیری است.
 
وی با بیان اینکه توجه مسئولان عالی بسیج به قوه قضائیه ضرورت دارد خاطرنشان کرد: ما باید از بسیج قوه قضائیه در رده‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، وزیر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار