اولین جشنواره بین المللی مد و لباس در جهت معرفی الگوهای پوششی مناسب در دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار از نمایشگاه نشریات زنان مسلمان در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره نشریات زنان مسلمان گامی موثر در جهت معرفی شخصیت زنان مسلمان به کشورهای دیگر است زیرا موضوع زن یکی از مباحثی است که غربی ها در جهت محکوم کردن کشورهای مسلمان مطرح می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی زنان در کشور ما ایفاگر نقش های مهمی در عرصه های مختلف از جمله در مطبوعات بوده اند که این نوع از گردهمایی ها برای آشنا شدن کشورهای دیگر با اقدامات زنان مسلمان کشور ما و همچنین بهره مندی ما از تجربیات زنان مسلمان کشورهای دیگر بسیار مفید و موثر است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نقش زنان در کشور، برنامه های متفاوتی را در رابطه با زنان در نظر داریم که برگزاری اولین جشنواره های بین المللی مد ولباس در دهه فجر از جمله این اقدامات و برنامه ها است که نمایش لباس های ورزشی پوشیده برای زنان از نمونه های آن به شمار می آید.

وی خاطرنشان کرد:‌ مهمترین دستاورد همایش ها و جشنواره نشریات زنان مسلمان معرفی و نشان دادن رشد زنان ایرانی به ویژه بعد از انقلاب اسلامی است چرا که هر کدام از افراد حاضر در این همایش سفیرانی برای معرفی جمهوری اسلامی ایران هستند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.