رئیس پلیس فتا کرمان گفت: کلاهبرداران تلفنی جامعه پزشکی را به عنوان قربانی های جدیدشان انتخاب کرده و از این قشر کلاهبرداری می کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ  كامبيز اسماعيلي در تشريح اين خبر گفت: در اين روش كلاهبرداري فردي كه خود را دكتر و معاون درمان يكي از ادارات كل استان معرفي مي كند با تماس تلفني با پزشكان از آنها مي خواهد تا با در دست داشتن كارت عابر بانك خود به نزديك ترين عابر بانك جهت انتقال پول ويزيت كاركنان آن اداره مراجعه کند.
 
وي افزود: بعد از مراجعه فرد در جلوي عابر بانك با چرب زباني و استفاده از تكنيك هاي عمليات رواني يا رمز دوم كارت را احصا مي كند يا فرد بدون اينكه متوجه باشد مبلغي را به كارت مورد نظر كلاهبرداران كارت به كارت مي كند.
 
رئیس پلیس فتا کرمان ادامه داد: اين كلاهبرداران كه جامعه پزشكي را هدف قرار داده اند تا جايي پيش رفته اند كه حتي يكي از قربانيان را در ساعت 2 بامداد جلوي عابر بانك كشانده و حساب او را اينترنتي سرقت کردند.
 
وی به شهروندان در اين خصوص توصيه كرد: شهروندان توجه داشته باشند براي اينكه مبلغي به حسابشان واريز شود اصلا نيازي به حضور در جلوي عابر بانك نيست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار