مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تفاهمنامه "نفتي ايران و روسيه" احيا شد ، اجرای طرح ضيافت با همكاری وزارت جهاد كشاورزی و وزارت صنعت/ توزیع 170 هزار تن کالای اساسی ، بیمه‌‌نامه‌های "شخص ثالث" بازنگری می‌شوند/ انتقال حق بیمه‌نامه از خودرو به فرد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نرخ 22 درصدی "سود تسهیلات" باید از امروز اجرا شود/ ماجرای رقم 150 هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/28/2351255_701.jpg

سیف گفت: تمامی مصوبات شب گذشته شورای پول و اعتبار از جمله نرخ سود 22 درصد تسهیلات مبادله‌ای از همین امروز ابلاغ و اجرایی می‌شود.

سیمان بالاخره گران شد/ افزایش قیمت از 31 خرداد
 روز گذشته در جلسه نهایی تولیدکنندگان سیمان و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت سیمان افزایش یافت به طوری که در هر تن 160 هزار ریال به قیمت فروش سال 92 اضافه شد.

علیلو: دولت دست مالکیتش را از صنعت بردارد/ بیاتیان: مردم باید خودرو را با قیمت واقعی بخرند + فیلم

 رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی ایران انحصاری است و باید این انحصار از سوی شورای رقابت شکسته شود، گفت: برای رسیدن به قیمت واقعی و باثبات باید عناصر اصلی قیمت‌گذاری برای خودرو مورد اصلاح قرار بگیرد.

"سکه امامی" 948 هزار تومان/ "طلا 18 عیار" 96 هزار تومان/ "دلار" 3215 تومان

 امروز در بازار، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی با بهره‌گیری از افزایش دلار و علی‌رغم افت طلای جهانی قدری افزایش یافت و این در شرایطی است که سایر سکه‌ها نسبت به قیمت روز پیشین ثابت ماندند.

تفاهمنامه "نفتي ايران و روسيه" احيا شد
تفاهمنامه مشترك شركت ملي نفت ايران و شركت روسي TAT NEFT (تات نفت) كه پيش از تحريم ها منعقد شده بود، در حاشيه بيست و يكمين كنگره جهاني نفت در روسيه دوباره احيا شد.

اجرای طرح ضيافت با همكاری وزارت جهاد كشاورزی و وزارت صنعت/ توزیع 170 هزار تن کالای اساسی
 قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت گفت: در ماه مبارك رمضان سال جاری با همكاری وزارت جهاد كشاورزی، تامين و توزيع اقلام اساسی خوراكی مورد نياز مردم در سراسر كشور تامين و توزيع می‌شود.

"وزش باد شدید" در خراسان رضوی، قم، سمنان طی دو روز آینده/ "تهران"، کمی ابری و 30 درجه طی دو روز آینده وزش باد شدید در استان های خراسان رضوی، سمنان و قم رخ می دهد.

افزایش 15درصدی تعرفه "واردات سموم" پرخطر/ نیازی 200 میلیارد تومانی برای اجرای طرح "بهبود سلامت "
 رییس سازمان حفظ و نباتات کشور با اشاره به اینکه اجرای طرح بهبود سلامت و تولید محصول سالم به 200 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد گفت: امسال برای کاهش واردات سموم پر خطر به کشور تعرفه واردات این نوع سموم به بیش از 15 درصد افزایش یافت.

افزایش 200 میلیارد متر مکعبی ذخایر "گازی" ایران

شرکت بین المللی بریتیش پترولیوم در تازه ترین بررسی آماری سالانه خود از افزایش200 میلیارد متر مکعب ذخایر گاز ی ایران خبر و همچنان ایران را در جایگاه نخستین دارنده ذخایر گاز طبیعی جهان قرار داد.

بیمه‌‌نامه‌های "شخص ثالث" بازنگری می‌شوند/ انتقال حق بیمه‌نامه از خودرو به فرد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/28/2351021_701.jpg

مهدوی گفت: اصلاح بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو به زودی از سوی پژوهشکده بیمه ارائه می‌شود که بر اساس 3 موضوع، یکی فرد صاحب اتومبیل، دوم نوع خودرو و سوم کاربری خودرو است.

نرخ 17 "ارز بانکی" کاهش یافت

بانک مرکزی امروز در حالی نرخ 39 ارز رسمی را اعلام کرد که نرخ 17 ارز افزایش، 17 ارز کاهش و 5 ارز ثابت ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار