نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمنان با اهرم‌های مختلف می‌خواهند مانع پیشرفت ملت ایران شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، سعید جلیلی در جمع مردم روستای گنجان از توابع شهرستان رابر تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری که امروز پرچم‌دار ولایت هستند، می‌فرمایند: «ما می‌توانیم»، این بر مبنای خودباوری و به پشتوانه ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه هر کسی باید نقش خود را ایفا کند و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در تمام بخش ها آنچه که مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی مطرح می‌کنند را تبیین و اجرا کنند و آنچه اجرا می‌شود باید مرتبط با دغدغه‌های مردم باشد.

جلیلی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در شبهه‌ افکنی در ذهن مردم گفت :باید برای پاسخ به سئوالات و شبهاتی که در ذهن مردم شکل می‌گیرد، پاسخ مناسبی داشته باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش روستای شهیدپرور گنجان را اسطوره‌ای جهانی دانست که نه تنها برای استان،و کشور بلکه برای جهان چراغ راه روشن کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه روستاهایی مانند گنجان باید تکثیر شوند و در آبادانی و پیشرفت کشور حماسه‌های بزرگی را در بخش اقتصاد خلق کنند، خاطرنشان کرد : گنجان باید در بحث اقتصاد نیز الگوی جهانی شود.

جلیلی در بخشی از سخنانش از شخصیت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

وی در ادامه سفرش به شهرستان رابر با پدر سردارسلیمانی دیدار وبا حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک به مقام شامخ شهیدان و مادر سردار سلیمانی ادای احترام کرد./س

برچسب ها: پیشرفت ، حماسه ، گنجان ، رابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.