وزیر اطلاعات و فن آوری ارتباطات جمهوری آذربایجان امروز میهمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، عباس علی اف وزیر اطلاعات و فن آوری ارتباطات آذربایجان با هیئتی از مشاوران و معاونان خود امروز از بخش های مختلف صدا و سیما بازدید كردند .

وی در این بازدید از استودیوهای پخش رادیو ، شبكه العالم ، شبكه سحر ، استودیوی برنامه های زنده رادیویی و تلویزیونی از جمله رادیو جوان ، برنامه گلخانه و نودال برنامه های رادیویی بازدید كرد . در این بازدید دكتر حسینی مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس مركز امور بین الملل صدا و سیما وی را همراهی و توضیحات لازم را برای وی و همراهان ارائه می كرد .

نحوه تامین برنامه‌ها در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، شیوه ارسال سیگنال و  نحوه آرشیو و نگهداری برنامه های تولیدی در این سازمان از جمله سوالاتی بود كه میهمان آذربایجانی رسانه ملی مطرح كرد .

آقای عباس علی اف  در حین این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی در باره تعاملات رسانه ای ایران و آذربایجان گفت : از دریافت شبكه های ایرانی در كشورمان استقبال می كنیم.

 وی افزود : برنامه هایی كه در حال حاضر در مناطق مرزی ما از آنتن های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دریافت می شود مغایرتی با قوانین بین الملل ندارد و مردم ما با این برنامه ها بیشتر با فرهنگ این كشور همسایه آشنا می شوند .

وزیر اطلاعات و فن آوری ارتباطات جمهوری آذربایجان به منظور گفت و گو با همتای ایرانی خود به كشورمان سفر كرده است .

 وی را هیئتی از مشاوران و معاونان این وزارتخانه همراهی می كنند .
 
خبرهای تكمیلی در باره بازدید این هیئت از بخش های دیگر صدا و سیما و ملاقات با رئیس رسانه ملی متعاقبا منتشر می شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، شبکه ، مرزی ، ارسال ، سحر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار