مرحله نخست بیست و نهمین تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان با قهرمانی دوچرخه سواری از اتریش در ارومیه پایان یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه در این مسابقات که از شهر تبریز آذربایجان شرقی استارت خورد 13 تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله نخست این تور که به نام دریاچه ارومیه نامگذاری شده بود دوچرخه سواران مسیر 144.4 کیلومتری تبریز - ارومیه را رکاب زدند و در پایان فابین اشنایت از اورال برگ اتریش موفق شد با زمان دو ساعت و 52 دقیقه و 29 ثانیه زودتر از سایر رقیبان به خط پایان رسید.

ویلیام کلارگ از دراپارک استرالیا و کازوکویشی کوبوشی از اوکیو ژاپن به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

پیراهن سفید و امتیازی و عنوان بهترین دوچرخه سوار آسیا به کازوکویشی کوبوشی از اوکیوی ژاپن رسید و پیراهن های سبز و زرد را فابین اشنایت از اورال برگ اتریش بر تن کرد.

پیراهن طلایی تور که به تصویر سردار شهید مهدی باکری و نخستین شهرداری شهید کشور مزین شده بود از نکات برجسته این دوره از تور است.

این رقابت ها در شش مرحله و به مسافت 990.4 کیلومتر در مسیر سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

13 تیم خارجی دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، بانسکا اسلوواکی، دوکلا پراها و اکسریمنت چک، کلس اوکراین، وورال برگ اتریش و تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان و پنج تیم داخلی تیم ملی، پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده و پیشگامان کویر یزد در این رقابت ها حضور دارند.

مرحله اول تبریز - ارومیه به مسافت 144.4، مرحله دوم ارومیه - منطقه آزاد ارس به مسافت 210.3، مرحله سوم منطقه آزاد ارس - تبریز به مسافت 149.3، مرحله چهارم به مسافت 186.7 در مسیر تبریز - مشکین شهر، مرحله پنجم سرعین - تبریز به مسافت 185.7 و مرحله ششم و پایانی در تبریز به مسافت 114 کیلومتر خواهد بود/س

برچسب ها: آذربایجان ، بیست ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.