استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز فضای خوبی برای ایجاد کار و کارآفرینی در کرمان وجود دارد ، گفت: دانشگاهیان و فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی باید خودشان ایجاد کننده شغل برای خود و کارآفرینی برای دیگران باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ،علیرضا رزم حسینی در آیین نهمین جشنواره کارآفرینان برتر در کرمان با اعلام اینکه هم اکنون فضای خوبی در بحث کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در کشورایجاد شده ، افزود: فصل جدیدی از فعالیت‌ های عمرانی کشور در حال شکل‌ گیریست و فضای مناسبی برای تعامل با دیگر کشورها باز شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد ایران اگرچه زخم‌ هایی از تحریم ‌ها برداشته ، اما اکنون در حال ترمیم است و با دولت تدبیر و امید می شود ، امیدواری خوبی برای آغاز رونق اقتصادی در کشور داشت.

رزم حسینی با بیان اینکه تفاوت کارآفرین با دیگر افراد در خلاقیت و توانمندی اوست ، تصریح کرد: کارآفرین کسی است که ریسک حساب شده می کند ، و خدمتگذار واقعی ایران در اقتصاد است.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موانع پیش روی کارآفرینی یادآور شد: بر این اساس قوانین و مقررات مزاحم در کتابچه ‌ای تهیه شده است که طی 2 هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه می ‌شود./س


برچسب ها: فعالیت ، عمرانی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.