نایب رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمان با تأکید بر اینکه باید پارک فناوری علمی برای تجاری سازی ایده ها ایجاد شود ، گفت: راه‌ اندازی پارک فناوری علمی برای توسعه ی تفکرهای خلاق و تجاری‌ سازی ایده‌ها ، راه مناسبی است تا جهش علمی جدیدی در تولید فکر ، خلاقیت و ایده ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سید مهدی طبیب زاده در نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان ، با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان وظیفه خود می ‌داند تا زمینه رشد کارآفرینی را فراهم کند ، افزود: بزرگترین خدمت به کارآفرینان این است که به وقت ، تلاش و ایده ی آنان اهمیت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان انتظار دارند ، بانک‌ ها به ایده‌ ها و تفکرات آن‌ها اهمیت دهند نه اینکه وثیقه محکمی از آن‌ها بخواهند.

طبیب زاده تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان کرمان آمادگی دارد تا از سال آینده ، جایزه کارآفرینی مرحوم حیدری ‌نسب را به کارآفرینان برتر استان هدیه دهد.

وی به رتبه ی استان کرمان در زمینه ی فضای کسب و کار استان اشاره کرد و یادآور شد: استان کرمان در زمینه فضای کسب وکار رتبه 27 کشوربوده که هم اکنون به 28 و 29 رسیده است.

طبیب زاده تأکید کرد: باید برای بهبود فضای کسب و کار در استان چاره ای اندیشیده شود./س


برچسب ها: پارک ، فناوری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.