مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: بدهی یک‌هزار و 100 میلیاردی داروخانه‌های دولتی، بحرانی برای شرکت‌های پخش،ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجوی "دکترای پژوهش محور،ژن‌هایتان از این درس می‌ترسند و... است.


مهمترین عناوین خبری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:
بدهی یک‌هزار و 100 میلیاردی داروخانه‌های دولتی، بحرانی برای شرکت‌های پخش

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/31/2357329_581.jpg

 در حال حاضر داروخانه‌های دولتی یک‌هزار و 100 میلیارد تومان بدهی به شرکت‌های پخش دارند که این بحرانی جدی را برای این شرکت‌ها ایجاد کرده است.

هیچ‌گونه تحمیل و اجباری برای تعطیلی مطب‌ها وجود ندارد/ طرح تحول سلامت مربوط به کل نظام است

 دکترسید حسن هاشمی گفت: در خصوص اجرای بسته خدمتی مربوط به ماندگاری پزشکان در مناطق محروم در اجرای طرح تحول نظام سلامت هیچ‌گونه تحمیل و اجباری برای تعطیلی مطب‌ها وجود ندارد.

اجرایی شدن "واکسن 5 گانه پنتاوالان" از نیمه دوم سال


گویا گفت: واکسن پنتاوالان که 4 جزء آن در کشور سالها قبل مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون جزء پنجم آن به واکسن اضافه شده است و به محض به دست آمدن برای نیمه دوم سال اجرایی می شود.

ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجوی "دکترای پژوهش محور"

 معاون پژوهش وزیر علوم، با اشاره به اینکه آيين‌نامه اجرايي پذيرش دانشجوي دكتراي پژوهش‌محور با آزمون تا مهرماه ابلاغ می‌شود، گفت: پرونده ۹۰ درصد متقاضيان پذيرش در دوره‌های دكتراي پژوهش‌محور بدون آزمون كه در گذشته پذيرش شده بودند، به دانشگاهها ابلاغ شده است.

آغاز توزیع کارت "آزمون سراسری" از فردا/شرایط پذیرش در پیام نور و دانشگاه آزاد اعلام شد


 کارت آزمون سراسری از فردا، یکشنبه اول تیر ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می شود.

ژن‌هایتان از این درس می‌ترسند

 یکی از درس‌های حاشیه ساز در مدارس که اغلب کودکان از آن می‌ترسند، درس ریاضی است که بر اساس مطالعات جدید علت ترس از آن فقط تلقین نیست.

مشتری محوری از مهمترین برنامه‌های وزارت علوم در سال تحصیلی جاری

 مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص و بهره‌مندی از پتانسیل دریایی متصل به اقیانوس می تواند محوریت توسعه صنعت استراتژیک دریایی جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد ملی و بین المللی راهبری کند.

نحوه backup گیری از رجیستری ویندوز

چنانچه قصد پشتیبان گیری از رجیستری ویندوزتان را دارید، می دانید که روش کلید به کلید نیازمند زمان طولانی است و می توان با روشی ساده تر این کار را انجام داد.

مهمترين هدف طرح تحول نظام سلامت درمان بيماران و حل مشكلات بهداشتي و درمانی مردم است

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت در اجلاس معاونين درمان دانشگاه ها گفت: هر خدمتي كه به مردم ارائه مي شود باید در راستاي اهداف سلامت كشور باشد.

برخي سموم از مسيرهاي غيرقانوني وارد کشور مي شود

 وزیر بهداشت فعال شدن بیش از پیش شورای عالی سلامت و امنیت غذا، شورای کدگذاری محصولات کشاورزی و شورای نظارت بر مصرف سموم را خواستار شد.


برچسب ها: ژن ، آزمون ، واکسن ، باشگاه ، پژوهش ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار