معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای تدابیر ویژه ای برای توزیع گسترده لوازم التحریر با طرح اسلامی و ایرانی در فروشگاه های شهروند به منظور اصلاح الگوی مصرف و ترویج سبک زندگی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین امرودی در مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای اسلامی و ایرانی که عصر دوشنبه 2 تیر با حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: از سال گذشته با همکاری این معاونت توزیع لوازم التحریر با طراحی اسلامی و ایرانی در فروشگاه های شهروند توزیع و خوشبختانه این اقدام از سوی خانواده ها با استقبال خوبی همراه شد و توانست بخشی از دغدغه هایی که در این حوزه وجود دارد برطرف سازد.

وی با اشاره به اینکه این محصولات امسال نیز به صورت گسترده در فروشگاه های شهروند توزیع خواهند شد، گفت: از 15 شهریور تا 15 مهر در قالب اجرای طرح استقبال از مهر 22 نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با قشر دانشجو و دانش آموز در سطح شهر راه اندازی خواهد شد که در این نمایشگاه ها نیز نوشت افزار با طراحی اسلامی و ایرانی به فروش می رسد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این اقدامات به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، اصلاح الگوی مصرف و ارتقا هویت انقلابی و ملی انجام خواهد شد ، مدیریت فرهنگی شهر بر عقیده استوار است که برای جلب توجه شهروندان و موفقیت در پیشبرد جریان فرهنگی باید فعالیت ها منطبق با نیازها، علاقه و توان اقتصادی شهروندان برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی عنوان کرد: تلاش برای واگذاری تصمیم گیری ها و اجرای امور به شهروندان  و مشارکت ایشان بخش قابل توجهی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مرتفع خواهد کرد. همانطور در بسیاری موارد تجربه کرده ایم هرگاه مسئولان از موضوعی غافل بوده خود مردم با همیاری و همکاری یکدیگر وارد عرصه شده اند و نسبت به حل مشکلات اقدام کرده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: راه اندازی مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای اسلامی و ایرانی هم یک اقدام خودجوش مردمی است که به دلیل غفلت مسئولان فرهنگی کشور و عدم مقابله صحیح با تهاجم فرهنگی دشمن شکل گرفت و امروز در دومین سال حیات خود می تواند از دستاوردهایش که تولید 5 میلیون نوشت افزار با طرح اسلامی و ایرانی است دفاع کند.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: گاهی برای موفقیت نیازمند تغییر در نحوه برخورد و درک مشکلات، گاهی نیازمند تغییر روش ها و گاهی نیازمند تسریع در اجرای امور هستیم. در شرایط کنونی جامعه به نظر می رسد مناسب ترین راهکار مدیریت تغییرات فرهنگی  مدیریت زمان و تسریع در اجرای امور است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: توزیع ، اسلامی ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار