کارلوس کیروش، سر مربی تیم ملی کشورمان پس از شکست تیم ملی در برابر بوسنی با اشاره به این که بوسنی بهترین تیم این گروه بود خستگی ناشی از دیدار با آرژانتین را عامل این شکست دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در حالی که تیم ملی برای صعود به مرحله بعد نیاز به پیروزی در آخرین دیدار خود داشت در برابر رقیب اروپای اش تن به شکست 3-ا داد .

کارلوس کیروش پس از این شکست گفت:"
من به بوسنی و هرزگوین تبریک می گویم، آنها امروز مستحق برنده شدن بودند و بدون بی احترامی به آرژانتین و نیجریه، من معتقدم که آنها باید از این گروه صعود می کردند. آنها بازیکنان بزرگی دارند که برای باشگاه های بزرگ بازی می کنند - و من معتقدم که آنها بهترین تیم این گروه هستند. "
کیروش افزود" بازیکنان ما خود را به لحاظ روحی و جسمی تحت فشار قرار دادند و من به آنها بسیار افتخار می کنم. ما بعد از بازی آرژانتین خسته شده بودیم، اما به مدت 90 دقیقه جنگیدیم. با وجود تمام مشکلات ، ما به فشار خود ادامه دادیم و چند فرصت هم ایجاد کردیم اما بوسنی و هرزگوین امروز بهتر بود. آنها در سطح دیگری بودند و با توجه به امکانات در ایران ما در آن سطح نیستیم. ما در اینجا بی هیچ تاسف و هیچ بهانه ای کار خود را به پایان رساندیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار