نیایش شبانه/ خداوندا! در برابر ارداه ات تسلیمم!

نیایش فرصتی است برای پیوند با بی‌کرانه‌ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه‌ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه‌ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
بار خدايا بر محمد كه بنده و فرستاده توست و بر آلش درود فرست درودى برتر از درودها و بالاتر از تحيت‏ ها درودى كه زمانش پايان نپذيرد و رشته شمار آن قطع نگردد مانند كامل ترين درودهايى كه در روزگاران گذشته به هر يك از اوليائت نثار فرمودى‏ چرا كه تو عطا بخش ستوده ‏اى ، آغاز كننده و باز گرداننده ‏اى و تويى كه هر چه اراده فرمايى انجام دهى.
بار خدايا ما را در روزي هايمان به بدگمانى و در مدت زندگى به آرزو هاى دراز آزموده ‏اى‏ تا اينكه روزي هاى تو را از روزى خواران خواستيم و به آرزو هاى خود در عمر كهنسالان طمع بستيم.
پس بر محمد و آلش درود فرست و به ما يقينى راسخ بخش كه بدان وسيله از رنج خواستن آسوده ‏مان كنى و آرامشى خاص در دل ما انداز تا به آن از شدت و خستگى رنج معافمان دارى و آنچه در وحى خود آشكارا وعده داده‏ اى و از پى آن در كتابت سوگند ياد كرده ‏اى وسيله اى قرار ده تا ما را از دويدن دنبال آن روزيى كه رساندنش را براى ما كفالت نموده ‏اى باز دارد و نسبت به آنچه ضامن كفايت آن گشته ‏اى ، مانع پريشانى خاطر ما شود.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار