فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام کرد این نهاد اعتصاب بازیکنان را مانند غنا با ارسال هواپیمایی حامل پول نقد به برزیل ،حل و فصل نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ،چندی پیش به دنبال اعتصاب بازیکنان تیم ملی غنا در جام جهانی 2014 رئیس جمهور غنا مجبور شد مبلغ 3 میلیون دلار پول نقد را با هواپیما به برزیل بفرستد تا بازیکنان این کشور متقاعد شوند در آخرین بازی مرحله گروهی خود در برابر پرتغال به میدان بروند.دیداری که به شکست 2-1 غنا انجامید و این تیم از دور رقابت ها حذف شد.
پس از این اتفاق،بازیکنان تیم ملی نیجریه که یکی از 16 تیم راه یافته به جمع 16 تیم هستند تهدید کردند چنانچه پاداشی به آنها تعلق نگیرد در مرحله یک هشتم نهایی در برابر فرانسه به میدان نخواهند رفت.آنها حتی تمرین روز 5شنبه را نیز تعطیل کردند.
اما آنها روز جمعه به تمرینات برگشتند،مقامات فوتبال نیجریه پرداخت پول به بازیکنان را تایید نکرده اند، اما به نظر می رسد دیگر اعتصاب و اعتراضی در بین نباشد.
یک عضو رسانه ای فدراسیون فوتبال نیجریه در اطلاعیه ای گفت:" مشکلی وجود ندارد. بازیکنان هیچ طلبی ندارند. "جلسه ای با حضور بازیکنان و مربیان روز 5 شنبه تشکیل شد هیچ هواپیمای حامل پول نقدی در کار نخواهد بود."‬

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار