معتمدزادگان گفت: رسالت پارك علم و فناوري، حمايت از ايده‌هاي نو و خلاق است

علي معتمدزادگان رييس پارك علم و فناوري استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی درحالي در پارك علم و فناوري اين استان برگزارشد كه در این جلسه که با همت شرکت لذت الکترونیک از شرکت های مستقر در پارک فناوری مازندران قاسم محبوبی مشاور استاندار، موسوی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، مهندس سیفی مدیر مرکز رشد ساری و جمعی از مدیران شرکت دانش بنيان لذت الکترونیک برگزار مي شد.
  
وي افزود : رسالت پارک حمایت از ایده های نو و خلاق است و این جشنواره را بستر مناسبی به منظور شناسایی نخبگان با مقوله ای به نام پارک علم و فناوری و کارکردهای آن است . 

 در ادامه شاکری مدیر عامل شرکت دانش بنيان طي سخنانی گفت: این رویداد بزرگ می تواند منجر به توسعه و پیشرفت افکار خلاقانه دانش آموزان پر استعداد مازندرانی به خصوص در حوزه های رباتیک و علوم رایانه شود. 

وي با اشاره به هماهنگی های گسترده ای که در سطح مدارس و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان انجام شده است، افزود : همچنین آموزش نیروهای پرسنلی برگزار کننده این جشنواره ، حضور مسئولان بیست و یک استان در نمک آبرود چالوس به منظور هماهنگی نهایی برگزاری این جشنواره را از آخرین اقدامات و کارهای مهمی است  که صورت گرفته است  .  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.