اخلاق و احکام کسب وکار را درشبکه بازار بجویید

"احکام بازار"و" اخلاق در بازارخوبان"کاری ازشبکه تلویزیونی بازار است که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در جدول پخش برنامه های این شبکه تلویزیونی قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه بازاربه منظور آشنایی بیشترو بهتر فعالان اقتصادی و کسبه محترم با مفاهیم فقهی واحکام شرعی واخلاق اسلامی مربوط به کسب وکار دو برنامه باعناوین "احکام بازار " و "اخلاق دربازارخوبان" در شبکه تلویزیونی بازار تهیه و تولید شده است.
                                                               
براساس این خبر؛ دربرنامه ی احکام بازارهر روزیکی ازمسائل شرعی معاملات وکسب وکار توسط کارشناسانی از  فضلای حوزه علمیه قم بیان می گردد.

همچنین بخش هایی ازسخنرانی تنی چند از عالمان دینی از جمله آیت الله حائری شیرازی که برای اصناف مختلف در مساجد و حسینیه های واقع در بازار به سخنرانی می پردازند  درقالب برنامه ی"اخلاق دربازارخوبان " ضبط وپخش خواهد شد.
 
لازم به ذکر است؛ برنامه احکام بازار قبل وبرنامه اخلاق دربازار خوبان بعد از اذان صبح، ظهرومغرب به وقت تهران از شبکه تلویزیونی بازار به روی آنتن می روند.
 
روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای 44966100-021 و سامانه پیامک1000010آماده دریافت نظرات ودیدگاه های مخاطبان گرامی در رابطه با این برنامه ها است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار