شبكه تلويزيوني بازار هشتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه را روز نوزدهم خرداد از برنامه "نماي بازا"ربه صورت زنده پوشش تصويري مي‌دهد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين نمايشگاه در فضايي حدود 40 هزار متر مربع و با حضور 351 شركت داخلي و 9 شركت خارجي از كشورهاي سوييس، آلمان، انگليس، تركيه، ايتاليا، كره جنوبي، قبرس، يونان و عمان برگزار خواهد شد.

يكي از نكات حائز اهميت در اين دوره از نمايشگاه، حضور گسترده بانك ها و بيمه هاست به طوري كه 29 بانك و موسسه مالي و اعتباري و 31 شركت بيمه اي در آن مشاركت دارند.

اين برنامه به منظور آشنايي مردم با آخرين اطلاعات و دستاوردهاي مربوط به امور بانكي، بورس و بيمه برنامه "نماي بازار" در روز 19خرداد يكبار صبح از ساعت11تا12 و بارديگر عصر از ساعت14:30تا15:30هشتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه را در قاب تصوير شبكه بازار مي‌برد.


روابط عمومي شبكه بازار با تلفن گوياي 44966100-021 و سامانه پيامك 1000010 و پست الكترونيك info@bazaartv.ir  آماده دريافت نظرها و ديدگاه هاي مخاطبان گرامي در رابطه با اين برنامه است .


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، بانک ، بورس ، شبکه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار