ادعای دولت آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم، مانند این است که برای خاموش کردن آتش، از روغن استفاده کنید که این نه تنها آتش را خاموش نمیکند که حتی آن را شعله‌ورتر می‌سازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ آیا اینکه آمریکا تنها پنج میلیارد دلار برای مبارزه با تروریسم اختصاص دهد، عملا نشان از آن دارد که آمریکا مخالف تروریسم است؟ و یا اظهارات اوباما در خصوص نحوه ی مصرف این بودجه، مشخص می سازد که این دولت مخالف تروریسم است؟

اوباما، در آغاز سخنان خود، بر اعطای پنج میلیون دلار به گروه باصطلاح مخالف در سوریه، تاکید دارد؛ این در حالی است که او به خوبی می داند، در هیج جای جهان، مخالفان برای براندازی دولت، از سلاح استفاده نمی کنند، چراکه طبق قانون بین المللی، هرکس علیه دولت خود از سلاح استفاده کند، صرفنظر از اندیشه ای که بدان تکیه دارد، تروریست است؛ بنابراین، اوباما که ده درصد از بودجه اختصاصی دولت خود برای مبارزه با تروریسم را به حمایت از تروریست های سوریه که خود را مخالف دولت می نامند و به اعمال جنایتکارانه و آشوبگرانه، اقدام می کنند، تخصیص داده است، عملا، تاکید می کند که دولت آمریکا در سراسر جهان، از تروریسم حمایت می‌کند و به تروریست بودن تروریست ها، جز زمانی که به منافع اش زیان می رساند، اذعان نمی‌کند.

سیاست آمریکا در دهه های اخیر، نشان داده است که نخستین هدفش، آتش افرزوی در جهان و پس از آن، وجهه آتش نشان گرفتن به خود است، ولی در عمل، بدون توجه به پیامدها و اثرات سوئی که این آتش افروزی بر مردم در سراسر جهان دارد، آن را شعله ورتر می‌سازد.

ادعای دولت آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم، مانند این است که برای خاموش کردن آتش، از روغن استفاده کنید که این نه تنها آتش را خاموش نمیکند که حتی آن را شعله ورتر می سازد؛ این سیاستی است که آمریکا، هم در افغانستان و پاکستان و هم در عراق وسوریه اتخاذ کرده است.

اختصاص پنج میلیون دلار برای حمایت از تروریست در سوریه، نشان از آن دارد که ملت سوریه مستقیما با دشمنی آمریکایی روبه روست، بویژه اینکه پیروان آمریکا در منطقه، برای خدمت به رژیم صهیونیستی و طرح های منفعت طلبانه ی آمریکا، صدها میلیارد دلار به تروریست‌های سوریه اعطا کرده اند تا سوریه را به نابودی بکشانند. اما ملت سوریه که با تمام وجود از میهن و دولت قانونی خود دفاع می کند و شکست های سنگینی را بر تروریست ها تحمیل کرده است، با قدرت، به آمریکا و دیگر حامیان تروریست، می گوید که طرح جنایتکارانه آنها، به شکست خواهد انجامید و ملیارد ها دلار هم، هرگز نخواهد توانست که سوریه را از ریشه‌کن ساختن تروریست باز دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار