طی نامه‌ای؛

وزیر کشور از نقش‌آفرینی رئیس رسانه ملی در پشتیبانی از اجرای مرحله‌ دوم هدفمندی یارانه‌ها تقدیر کرد

وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های این سازمان در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به مهندس سید‌عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های این سازمان در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قدردانی کرد.

متن کامل نامه رحمانی فضلی به رئیس رسانه ملی به این شرح است:

جناب آقای مهندس ضرغامی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به رغم توطئه‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی سنگین استکبار جهانی، دستاورد بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و اقتدار و عزت ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان کرده است.
 
بی‌تردید این موفقیت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی‌) سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده است، مرهون تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی مدیران کارآمد و لایق دستگاه‌های مختلفی است که با زمان‌شناسی و اقدام مدبرانه، بستر مناسبی را برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها فراهم کرده‌اند.

اینجانب لازم می‌دانم از مساعی و نقش‌آفرینی مثبت و سازنده جنابعالی و همکاران محترم در پشتیبانی امنیتی و انتظامی این طرح ملی از جمله در قالب "کارگروه امنیت و امور انتظامی ستاد هدفمندی یارانه‌ها" تقدیر و تشکر نمایم.

امید است این تلاشهای صادقانه مورد رضایت خداوند منان قرار گرفته و توفیق خدمتگزاری بیشتر برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (روحی له‌الفدا) و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) به همه ما عنایت فرماید.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار