نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه‌های گازرسانی بخش "رودبار قصران" و "لواسان" از شهرستان شمیران به همراه مدیرعامل گاز استان تهران، گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده و در دست انجام به نظر می‌رسد گازرسانی به روستاهای "ایگل"، "باغ‌گل" و" آهار" تا هفته دولت تکمیل شود.

حسین طلا نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ از بازدید امروز خود از پروژه‌های گازرسانی بخش "رودبار قصران" و "لواسان" از شهرستان شمیران به همراه "حسینیان" مدیرعامل گاز استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده و در دست انجام به نظر می‌رسد گازرسانی به روستاهای "ایگل"، "باغ‌گل" و" آهار" تا هفته دولت تکمیل شود.
 
وی افزود: همچنین گازرسانی به روستاهای "نیک‌نام ده"، "برگ‌جهان"، "ایراق"، "ایرا"، "لواسان بزرگ" و "چهارباغ" نیز تا پایان سال تکمیل گردد.
 
نماینده مردم تهران اظهار داشت: همچنین روز گذشته با حضور شهردار منطقه 15،‌ قائم مقام و معاونین وی از "محله اتابک تهران" بازدید به عمل آمد و در جلسه‌ای با حضور مسئولین منطقه 15، اعضای شورایاری و مسئولان سازمان نوسازی در خصوص بررسی بافت فرسوده منطقه و همچنین مشکلات محله‌های نوسازی شده بحث و گفتگو انجام گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار