مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15، از اکران فیلم‌ها و مجموعه‌های ماه مبارک رمضان در سالن سینمای پامچال بوستان خلیج فارس خبر داد.

  امیر مرادی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اکران فیلم‌ها و مجموعه‌های ماه مبارک رمضان در سالن سینمای پامچال بوستان خلیج فارس در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 به مدت 30 شب در سالن سینمایی پامچال بوستان خلیج فارس واقع در منطقه 15 در دست اجرا است.
 
مرادی اظهار داشت: در این طرح بیش از 30 فیلم و 30 مجموعه ماه مبارک رمضان در سالن سینمایی پامچال بوستان خلیج فارس با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی و بوستان خلیج فارس اکران خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اکران بیش از 30 فیلم و 30 مجموعه ماه مبارک رمضان در سالن سینمایی پامچال در بوستان خلیج فارس همزمان با ماه مبارک رمضان هر روز به مدت 30 شب از اقدامات اجرایی  این طرح است.
 
مرادی خاطر نشان کرد: توزیع افطاری ساده در پایانه  خاوران، برپایی چادرهای عشایر ویژه استان‌های آذربایجان و خوزستان در بوستان خلیج فارس، ارائه صنایع دستی، سوغات و غذاهای سنتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار