سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت یازدهم برای اصلاح‌طلبان تندرو حالت اجاره‌ای دارد/تغییرات در وزارت علوم به دربان دانشگاه رسیده است

عضو جبهه پایداری گفت: حضور اصلاح‌طلبان تندرو در دولت یازدهم حالت نفوذی داشته و نگاه آنان به دولت اجاره‌ای است.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان با مفهوم "مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود" اظهار داشت: "دکتر روحانی" به عنوان رئیس جمهور و حتی با عنوان یک شخصیت مستقل به صورت شفاف و روشن اعلام کرد که اصلاح‌طلب نیست حتی این اظهارات خود را پس از انتخابات 92 تاکید کرد.  
 
وی با اشاره به دیدار اخیر رئیس‌جمهور با تعدادی از اصولگرایان، افزود: در این دیدار بار دیگر "دکتر روحانی" تأکید کرد که می‌خواهد در دولت یازدهم همه گروه‌ها حضور داشته باشند.
 
عضو جبهه پایداری به سوابق دکتر روحانی پیش از تصدی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: سوابق رئیس جمهور نشان می‌دهد که همواره با اصلاح‌طلبان زاویه داشته است و همواره در مقابل مواضع اطلاح‌طلبان ایستاده است؛ همچنان که سخنرانی وی در مراسم 23 تیر 78 پس از فتنه 18 تیر کاملا نوع بیان و مواضع دکتر روحانی را نشان داد. 
 
سلیمانی با بیان اینکه انتخابات 92 فرصت حضور و نفوذ گسترده و فراگیر اصلاح‌طلبان را فراهم کرد، بیان داشت: اکنون نیز از طرفی "دکتر روحانی" خودش را از اصلاح‌طلبان دور کرده و از طرفی این جریان، دامن دولت یازدهم را رها نمی‌کند، حتی از طرق مختلف (فشار و تزویر) وارد حوزه دولت شده است.   
 
عضو جبهه پایداری با تاکید براینکه عملکرد دولت در مناصبی که بر عهده اصلاح‌طلبان گذاشته شده، خالی از دستاورد بوده است، گفت: امروزه در وزارت آموزش و پرورش و علوم دست‌آوردی اضافه نشده است، تغییرات مدیران گسترده، حتی به دربان دانشگاه هم رسیده است، امروز در حوزه علم، نوآوری، پیشرفت، میدان آوری دانشمندان و جلوگیری از مهاجرت نخبگان عملکرد خاصی مشاهده نمی‌شود.   
 
سلیمانی فضای امروز دانشگاه‌های کشور را رعب‌آور توصیف کرد و در بیان دلایل آن گفت: اگر با اساتید صحبت کنید، متوجه می‌شوید که این فضا چگونه است، آن‌ها بارها به صورت علنی تهدید شده و از آن‌ها با لفظ دیکتاتور یاد می‌کنند که این جو آسایش و آرامش را از حوزه علمی دانشگاه گرفته است.   
 
وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی باید مروری یک ساله و بدون تنش بر عملکرد وزرایش داشته باشد، اظهار داشت: شاید اصلاح‌طلبان طرح براندازی برای دولت یازدهم را درنظر گرفته‌‌اند، که به نظر می‌آید رئیس‌جمهور بایستی بیشتر مراقب باشد.
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه حضور اصلاح‌طلبان تندرو در دولت یازدهم حالت نفوذی داشته و نگاه آنان به دولت اجاره‌ای است، خاطر نشان کرد: هرجا کار به دست اصلاح‌طلبان تندرو واگذار شد، عملکرد قابل ملاحظه‌ای مشاهده نشد، نفوذ اصلاح‌طلبان در دولت یازدهم در راستای تقویت پایه‌های اصلاح‌طلبان تندرو در کشور بوده و شاید در مراحل بعدی به نوعی مقابل دکتر روحانی قرار بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار