نامزد ریاست جمهوری افغانستان به دنبال انتشار نتایج اولیه شمارش آراء دور دوم انتخابات، اعلام کرد امروز من و تیم انتخاباتی ام به رای گیری شفاف مردم افغانستان افتخار می کنیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، عبدالله عبدالله نامزد ریاست جمهوری افغانستان به دنبال انتشار نتایج اولیه شمارش آراء دور دوم انتخابات، اعلام کرد امروز من و تیم انتخاباتی ام به رای گیری شفاف مردم افغانستان افتخار می کنیم.

وی در عین حال اعلام نتایج اولیه دور دوم را تقلب آمیز خواند و گفت من از پذیرش این نتایج آمیخته به تقلب خودداری و آن را محکوم می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: "شما که به ما رای دادید و انگشت‌های دست تان را از دست دادید و عزیزان تان را در مبارزات انتخاباتی از دست دادید، روی ما حق دارید. اطمینان می‌دهم که جان خود را فدا می‌کنم و حکومت تقلبی را اجازه نمی‌دهم."

عبدالله تهدید کرد: "هیچ کسی خوابی این را نبیند که تقلب کرده باشد و فردا به ریاست جمهوری برود. تصمیم ما را در سطح دنیا کسی نادید گرفته نمی تواند. از همین جا اعلام می‌کنم که قطعه قطعه شویم حکومت تقلبی را نمی پذیریم."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار