در هرماه 3 تا 4 پروانه مراکز روانشناسی متخلف از طرف سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی باطل می‌شود و اجازه کار داده نمی‌شود.

دکتر فریبرز درتاج معاون پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: حداقل در هرماه دو مجوز به مطب‌های کلینیک‌هایی که داریم به دلیل تخلفاتی که داشتند مطب‌هایشان را تعطیل کردیم.
 
وی افزود: از مردم خواهش می‌کنیم که به سایت نظام روانشناسی مراجعه کنند و فهرست تمام تعرفه‌ها و تخلفات را ببینند. ما در هر ماه 3 تا 4 پروانه مراکز روانشناسی متخلف را ابطال می‌کنیم و اجازه کار نمی‌دهیم. سازمان نظام روانشناسی چندین سال است که شکل گرفته و توان اجرایی آن را ندارد که نظارت کاملی بر تمام مراکز روانشناسی داشته باشد، به همین دلیل طرحی با همکاری وزارت علوم که بخش نظارت را به دانشگاه‌ها واگذار کنیم. 

دکتر درتاج در پایان اظهار داشت: در غرب تهران دانشگاه علامه طباطبایی بر مراکز روانشناسی غرب تهران نظارت می‌کند و در مرکز تهران، دانشگاه تهران نظارت دارد زیرا در بعضی از مراکز افرادی به اسم روانشناس سوء استفاده می‌کنند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
متاسفانه تخلفات زیاد هستند و مردم هم همه موارد تخلف را نمی دانند اطلاع رسانی خیلی ضعیف است و بازرسان نظام هم که اصلا پاسخگو نیستند !!!