عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید از نیروهای توانمند بومی در پست‌های کلیدی و مدیریتی کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ نعمت‌الله منوچهری نماینده مردم پاوه و جوانرود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 18 تیر) با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه رمضان، حمایت خود را از اسلام و نظام جمهوری اسلامی و خط امام و رهبری اعلام کرد.
 
وی گفت: توطئه شوم استکبار جهانی با تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و ایجاد ناامنی و تغییر سرنوشت ملت‌های منطقه با استفاده از گروه‌های تکفیری و معاند را محکوم می‌کنم و اعلام می‌کنم که مردم آگاه و غیور ایران با حفظ وحدت اسلامی، از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و خود را در خط مقدم مبارزه با استکبار و گروه‌های تکفیری معاند می‌گذارند.
 
منوچهری با تقدیر از رئیس قوه مجریه برای عملیاتی شدن و آزاد شدن تردد مسافران در منطقه اورامانات گفت: امیدوارم قوای سه‌گانه توجه ویژه‌ای به حقوق قومیت‌ها و مذاهب در چارچوب قوانین نظام و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و اهداف ریاست جمهوری داشته باشند.
 
وی افزود: دستگاه‌های مسئول در کشور باید در جهت اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده که به عنوان سرمنشاء همه مشکلات جامعه، فقر و اعتیاد، طلاق و جرم و جنایت است، برنامه‌ریزی و اقدام عملی کنند، زیرا جوانان به امید شغل مناسب عمر خود را سپری کرده و پیر شده‌اند.
 
عضو کمیسیون بهداشت خواستار نظارت مستمر و برخورد جدی مسئولان با هرگونه تخلف و زد و بند، رشوه‌خواری و فساد اداری و رعایت تکریم ارباب رجوع مخصوصا در ارگان‌های کلیدی از جمله مراکز قضایی، ثبت اسناد، شهرداری‌ها، میراث فرهنگی، تامین اجتماعی و بانکها شد.
 
منوچهری همچنین خواستار رسیدگی اصولی، سریع و جدی به پرونده‌های اعمال ماده 18 منطقه اورامانات که از سوی سازمان منابع طبیعی در راستای احقاق حقوق مردم به قوه قضائیه ارجاع شده و علی‌رغم پیگیری‌های مداوم تاکنون اقدامی صورت نگرفته، شد.
 
منوچهری همچنین از مسئولان خواست که از نیروهای توانمند بومی در پست‌های کلیدی و مدیریتی کشور به صورت عمومی در همه وزارتخانه‌ها و به صورت خصوصی در وزارتخانه کشور استفاده شود.
 
این نماینده مجلس خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات تعاونی مسکن مهر و سایر تعاونی‌ها شد، چرا که اعضای آن اقشار کم درآمد جامعه هستند.
 
عضو کمیسیون بهداشت خاطرنشان کرد: مسئولان باید در ساماندهی مرزها و تقویت بازارچه‌های مرزی اقدامات لازم را انجام دهند و رسیدگی جدی و عادلانه‌ای به پرونده کشته‌شدگان حوادث مرزی در منطقه اورامانات را در دستور کار قرار دهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار