مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نتانياهو، هنيه را به ترور تهديد کرد / رسانه‌های صهيونيستی: ده‌ها فروند موشک 302 سوری در نوار غزه وجود دارند ، "داعش" نتیجه همکاری اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است ، انفجار در خیابان "کینگ جورج" قدس اشغالی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

گروه‌های سیاسی عراق بر سر نامزدی"ابراهیم جعفری" برای پست نخست وزیری به توافق رسیدند / عملیات پاکسازی تکریت و بیجی آغاز شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/16/2409440_154.jpg

در حالیکه بحران عراق و حمله "تروریست‌های تکفیری بعثی" به این کشور وارد سی‌ام روز خود شده است، درگیری میان نیروهای امنیتی عراق با تروریست‌ها در مناطق مختلف ادامه دارد.

مذاکرات هسته‌ای ایران با موانعی مواجه شده است/ جنگ روانی سوخته ضدایرانی صهیونیستها
آخرین دور مذاکرات فشرده تهران و قدرت‌های بزرگ بر سر برنامه هسته‌ای ایران روز پنجشنبه هفته گذشته در وین آغاز شد و احتمالا تا 20 ژوئیه ادامه خواهد داشت.

نتانياهو، هنيه را به ترور تهديد کرد / رسانه‌های صهيونيستی: ده‌ها فروند موشک 302 سوری در نوار غزه وجود دارند

 با حملات هوایی خونبار رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت شماری از فلسطینیان، مقاومت فلسطین دست به اقدامات تلافی‌جویانه زده و در عین حال صهیونیست‌ها نیز به خشونت‌ها و جنایات خود ادامه می‌دهند.

ادعای وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی: موشک‌های ساخت ایران از غزه به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند!

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی برای را‌ه‌اندازی جنگ روانی جدیدی علیه ایران، مدعی شد موشک‌های ساخت ایران از غزه به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند.

"داعش" نتیجه همکاری اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است

 ادوارد اسنودن کارمند سابق دستگاه اطلاعاتی آمریکا فاش کرده که ظهور داعش نتیجه همکاری اطلاعاتی سه کشور آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل است.

پليس رژيم صهيونيستی به حال آماده باش درآمد/هفت موشک دیگر به جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرد
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: هفت فروند موشک به شهرک‌های سدوت هنگیف، مرحافیم اشکول و ساحل عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرد.

لاوروف: اسراییلی‌ها و فلسطینی‌ها تمامی مظاهر خشونت را متوقف کنند
وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی تاکید کرد اسراییلی‌ها و فلسطینی‌ها باید تمامی مظاهر خشونت را متوقف کنند

افسر صهیونیست ادغان کرد: فلسطينيان موشک‌های ضد هواپيما در اختيار دارند/ درباره محل نگهداری موشک‌های دوربرد حماس اطلاعی نداریم
ژ یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ضعف اطلاعاتی این رژیم تاکید کرد این رژیم اطلاعاتی درباره محل نگهداری موشک های دوربرد مقاومت در غزه در اختیار ندارد.

انفجار در خیابان "کینگ جورج" قدس اشغالی
 پایگاه خبری رویترنت رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار در خیابان کینگ جورج شهر قدس اشغالی خبر داد.

ارتش سوريه مواضع تروريست‌ها در حومه حلب را هدف قرار داد

نیروهای ارتش سوریه، یکی از مواضع گروه مسلح "داعش" را در رقه و مواضع گروه‌های "جبهه النصره" و "جبهه اسلامی" در حومه حلب هدف قرار دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار