چزاره پراندلي پس از بر عهده گرفتن سمت مربي گري تيم فوتبال گالاتاسرا ترکيه رسما با فدراسيون فوتبال ايتاليا خداحافظي کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  پراندلي در پي حذف تيم ملي فوتبال ايتاليا در مرحله گروهي رقابت هاي جام جهاني در برزيل از سمت هدايت اين تيم استعفا کرد ، اين در حالي است که دو سال از زمان قرارداد پراندلي با فدراسيون فوتبال ايتاليا باقي مانده بود.
اين مربي 56 ساله پيشنهاد هدايت تيم گالاتاسراي ترکيه را با قراردادي معادل دو ميليون و 300 هزار يورو در سال پذيرفت.
پايگاه اينترنتي فدراسيون فوتبال ايتاليا به نقل از پراندلي اعلام کرد:« طي چهار سال اتفاقات متعددي رخ داد . با افراد زيادي ملاقات کردم و کارهاي بسياري انجام دادم.»
او همچنين گفت:« مي خواهم از همه افرادي که مرا همراهي کردند، به من مشاوره دادند و از من حمايت کردند، تشکر کنم . کار کردن با شما براي من افتخار بود و من همواره به آ» افتخار خواهم کرد . بايد از جيان کارلو آبته رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا به صورت ويژه تشکر کنم . اميدوارم تجربه ما - هم تجارب مثبت و هم منفي - نقطه آغازي در پيشرفت هاي فوتبال ما شود.»
به گزارش پايگاه اينترنتي فيفا، پراندلي قبل از بر عهده گرفنت هدايت تيم ملي ايتاليا - به جاي مارچلو ليپي - در سال 2010، هدايت تيم هاي رم و فيورنتينا را بر عهده داشت. او تيم ملي ايتاليا را تا فينال رقابت هاي يورو 2012 رهنمون کرد . ايتاليا در آن بازي به اسپانيا باخت. تيم ايتاليا در جام کنفدراسيون هاي سال گذشته تيز در مکان سوم قرار گرفت.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار