وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده نشست مشترکی با مسئولین درباره مسائل اقتصادی کشور پیرامون اقتصاد مقاومتی با حضور "آقامحمدی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهند داشت.
 
 همچنین بررسی طرح شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی شور دوم طرح الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم از دیگر دستورکارهای این کمیسیون در یکشنبه آتی است.
اعضای کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه نیز تشکیل جلسه خواهند داد و بررسی مسائل و مشکلات درباره واگذاری معادن سنگ‌آهن چغارت و سه‌چاهون با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان خصوصی‌سازی که توسط یکی از نمایندگان به صورت سؤال مطرح شده بود، می‌پردازند.
 
روز سه‌شنبه نیز اعضای این کمیسیون میزبان "محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخنگویی به پرسش "سیدمسعود میرکاظمی" نماینده تهران و "بیژن نامدار زنگنه" وزیر نفت جهت پاسخگویی به سؤال محمدحسن آصفری نماینده اراک خواهند بود.

همچنین ادامه رسیدگی به مشکلات کارآفرینان با حضور اعضای هیأت کارآفرینان و دیگر مسئولان ذی‌ربط از دیگر دستورکارهای این کمیسیون در روز سه‌شنبه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار