پس از شش روز رقابت بین قاریان کشورهای مختلف ،نفرات برتر دوره دوم مسابقه قرآنی شبکه الکوثر معرفی شدند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر،در پایان شب دوازدهم این مسابقات شش قاری برتر که از بین 24 قاری شرکت کننده در این دوره، بیشترین امتیاز را  کسب کرده بودند، معرفی شدند.
 
براساس این گزارش؛ احمد حسین مهرزاد از افغانستان ، محمد حسن موحدی و محمد برخورداری از ایران ،محمد علی عماد قاسم از لبنان و حسین طاهرالبرزنجی و احمد الجابری از عراق نفرات برتر این دوره بودند که به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.
 
لازم به ذکر است؛  مرحله نیمه نهایی مسابقه قرَآنی " ان للمتقین مفازا " با حضور 24 قاری برتر دوره های اول تا چهارم ، از شب 25 ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
 
داوران بین المللی دوره دوم این مسابقات عبدالله الابل در رشته وقف و ابتدا از کویت ، عماد رامی در رشته صوت از دمشق ، میثم الرکابی در رشته لحن  از بغداد و فلاح النجفی در رشته تجوید  در استودیوی تهران بودند .
 
 گفتنی است: مسابقات بین المللی تلویزیونی قرائت قرآن کریم با عنوان " ان للمتقین مفازا" در شبهای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران از آنتن شبکه الکوثر به صورت زنده پخش می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، شبکه ، الکوثر ، نیمه ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار