مسابقات رزمی سبک جوجیتسو(Jjif)قهرمانی شهرستان کرمان در دو بخش کاتا و کومیته با حضور 120 شرکت کننده در اوزان مختلف در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با عنوان"تکریم رمضان کریم با ورزش" در آکادمی رزمی شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، در پایان این مسابقات ، در رده ی سنی نونهالان در بخش کومیته ی ، صالح پاک روانان ، صالح سعید ، مسلم پاک روانان ، سعید عارف ، امیررضا عامری ، سیدعلیرضا میرتاج الدینی ، علی زندوکیلی ، علی حسن زاده ، محمدعلی عباسی و محمد معاذاللهی عنوانهای نخست اوزان مختلف را کسب کردند.

در رده ی سنی نوجوانان در بخش کومیته نیز محمد زنگی آبادی ، علی اسدی ، محمدامین حسام فر ، مسعود کامران ، صالح حجت زاده ، عبدالرضا شهریارپناه ، علی محمودآبادی و سهیل نگارستانی عنوان های نخست اوزان مختلف را از آن خود کردند.

در مجموع در رده ی سنی نونهالان در بخش کومیته ، تیم های برنای کرمان ، خانه فرهنگ خاتم کرمان و تیم شهرداری خانوک اول تا سوم شدند.

در رده ی سنی نوجوانان نیز باشگاه شهدای باقدرت اول شد ، شهدای زنگی آباد و باشگاه امام سجاد کرمان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده ی سنی نونهالان در بخش کاتا هم ، "صالح سعید و محسن پورفولادی" ، "محمدحسین شاه مرادی و امیرحسین غلامی" و "سیدفاضل حسینی نسب و مهدی عبداللهی" به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده ی سنی نوجوانان نیز "محمدامین حسام فر و علی زیدآبادی" ، "علی محمدآبادی و سجادمیرزایی " از باشگاه شهدای باقدرت و "سهیل نگارستانی و صالح حجت زاده" از باشگاه برنا سوم شدند.

در رده ی سنی جوانان هم "رضا زند مقدم و علی اکبر زیدآبادی" و "میلاد قادری و سیدعلی بنایی" از باشگاه شهدای باقدرت عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.

در رده ی سنی بزرگسالان ، "حامد زیدآبادی و محمدمهدی شیخ بهایی" از باشگاه شهدای باقدرت اول و "سینا صفوی و سیدحسام علوی رضوی" از باشگاه برنا دوم شد.

مسابقات رزمی سبک جوجیتسو(Jjif)قهرمانی شهرستان کرمان 20 تیر برگزار شد.

برچسب ها: مسابقات ، رزمی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.