شانزدهمین گردهمایی علمی – آموزشی انجمن دیابت ایران دوم مرداد ماه سال جاری با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

اسدالله رجب، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری شانزدهمین گردهمایی علمی – آموزشی این انجمن در تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری در محل حسینیه ارشاد، افزود: این گردهمایی به منظور بزرگداشت فاطمه طالقانی از بنیانگذاران انجمن دیابت ایران و با هدف ارتقای سطح علمی عموم مردم در زمینه بیماری دیابت و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن یا کنترل این بیماری برگزار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: تعداد زیادی از متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها در این گردهمایی در خصوص راه‌های کنترل و درمان بیماری دیابت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

رجب در بیان محورهای این گردهمایی اینگونه بیان داشت: استرس و دیابت، اختلالات چربی‌ها و عوارض ناشی از آن، روماتولوژی و دیابت، تغذیه و دیابت، فشارخون بالا ناشی از ابتلا به دیابت و چاقی و جراحی‌های درمانی از موضوعات مورد بحث در این گردهمایی خواهند بود.

وی تصریح کرد: شرکت برای عموم در این گردهمایی آزاد است و تمام افراد بویژه مبتلایان به دیابت بدون محدودیت می‌توانند در این گردهمایی حضور یابند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.