سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال ورود مجدد ریزگردها به جو استان به ویژه مناطق مرزی و غربی استان در اواخر هفته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تعداد روزهای غبارآلود استان از ابتدای سال جاری را 24 روز اعلام کرد که نسبت به سال گذشته 9 روز کاهش داشته است.

قاسمی بیان داشت: بیشترین تعداد روزهای همراه با غبار از سرپل ذهاب و قصرشیرین با 41 روز گزارش شده که از این تعداد 15 روز در شرایط هشدار و سه روز نیز در شرایط بحران قرار داشته اند.

وی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز در فروردین ماه یک روز هشدار، در اردیبهشت ماه دو روز، در خرداد سه روز و در تیر ماه تا کنون چهار روز وضعیت هشدار تجربه شده است، اما در این مدت خوشبختانه به وضعیت بحران نرسیده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بین اینکه در اواخر هفته مجددا شرایط برای ورود ریزگردها به جو استان فراهم است، تصریح کرد: از جمعه تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش روند ما در سطح استان خواهیم بود.


میانگین غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه طی هشت ساعت اول امروز 248 میکروگرم بر مترمکعب هوا بوده که شاخص آلودگی آن 165 برابر با وضعیت هشدار می باشد.


برچسب ها: کرمانشاه ، سایه ، بام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.