شرایط غزه خوب است ولی از شما عرب ها، متنفر است؛ گویی شما اصلا عرب نیستید و در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "الوطن" گزارش داد: مردم غزه از شما اعراب بسیار صبورتر، هوشیارتر، شجاع تر و بسیار غیرتمندترند؛ شما فراموش کرده اید که عرب هستید و هویت خود را از دست داده اید؛ غزه امروز، با دفاع از ملت و هویت خود در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر،عشق خود به فلسطین را ثابت می‌کند، در حالیکه شما زندگی را فراموش کرده‌اید و به ذلت و خواری تن داده‌اید.

شرایط غزه خوب است ولی از شما به عنوان ملتی عرب و همجوار، متنفر است؛ گویی شما اصلا عرب نیستید و در سیاره ای دیگر زندگی می کنید. غزه، کمکی از شما درخواست نکرده و نخواهد کرد، چراکه ماهیت شما را شناخته و دستان شما را که آغشته به خون هموطنان خود در سوریه و عراق است را دیده و همراهی شما با اسرائیل و آمریکا را مشاهده کرده است.

تا زمانیکه شما از غزه دور هستید، همه چیز خوب است؛ غزه از شما می خواهد که به او نزدیک نشوید، چرا که وجود شما در کنار او، بار سنگین ومشقت باری است.

غزه خوب است، چرا که تصمیم گرفته با صبر و استقامت، به حیات خود ادامه دهد و هر قدر شما اعراب از آن دور باشید، به زندگی امیدوارتر خواهد بود.... آن را فراموش کنید و به دور از هیچ نگرانی، استراحت کنید؛ او را با تنها عشق خود رها کنید، چراکه تا زمانیکه در مقابل دوست اسرائیلی شما مقاومت می کند، شما از او خوشتان نخواهد آمد.

شما، سوریه و عراق را به خاک و خون کشیدید و برای ویرانی آن، ملیاردها دلار هزینه کردید و در مرگ کودکان و زنان و پیران آن شادی کردید؛ آیا می خواهید غزه نیز به مصیت سوریه و عراق گرفتار شود و دوباره شادی کنید؟ 

غزه، خوب است؛ روزی که قهرمانان را بر می شمردند، غزه مایه افتخار و عزتمندی اعراب است، همانطوری که مردم سوریه خواهند بود؛ کسانی که وطن خویش را با ایثار جان و مال خود حفظ کردند و شما را نا امید ساختند؛ مصیبت ها وسختی صبر کردند، و شما از تروریسم حمایت کردید، ولی شکست خوردید؛ در غزه نیز هر قدر هم که از اسرائیل بخواهید ملت بی گناه را بمباران کند، شکست خواهید خورد. 

اکنون، زمان پیروزی غزه فرا رسیده و قدرت و شوکت شما روبه زوال است...شما عزت غزه را نشان افتخاری کرده و به گرد خود آویزان کردید. تاریخ شما را فراموش نخواهد کرد و خدا شما را نخواهد بخشید، شهدا شما را نفرین خواهند کرد و ظلمتان به خودتان باز خواهد گشت... غزه خوب است، ولی... شما چطور؟!!!!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۳
سلام و درود خداوند بر مجاهدانی که در مقابل ظلم و ستم در برابر زورگویان خصوصا استکبار جهانی و فرزند نامشروعش اسراییل و نوکرحلقه به گوششان عربستان دارند مبارزه میکنند .درود بر رزمندگان غزه و فلسطین و سلام بر شهدای عزیز آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۳
مقاومت مردم غزه اسرائیل را نابود می سازد.
آخرین اخبار