راه اندازی سالن های سینمایی بمنظور رفع کمبود و خلاء وجود سالن‌های سینما در برخی از شهرستان های استان تهران را در دستور کار قرار داده‌ایم.

محمدحسین اسماعیلی، معاون هنری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وسعت منطقه‌ای و کثرت جمعیتی شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌های استان مذکور، خلاء و کمبود سالن‌های سینمایی احساس می‌شود که به منظور رفع مشکل مذکور، با همیاری سازمان سینمایی در نظر داریم نسبت به  را‌ه اندازی سالن‌های سینمایی، اقدامات لازم را عملیاتی نماییم.

وی در ادامه افزود: در صورت عدم تحقق طرح فوق، در نظر داریم با بهره‌گیری از مجتمع‌های فرهنگی که از سالن های اجتماع در سطح شهرستان‌های استان تهران برخوردارند، نسبت به گردآوری سینمای دیجیتالی، اقدام نماییم.

معاون هنری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پیرو تفاهمنامه‌ای که با سازمان سینمایی داشته‌ایم مقرر شده، 10 سالن سینمایی را در سطح شهرستان‌های استان تهران مستقر نماییم که از 16 شهرستان موجود در استان مذکور، شهرستان های فاقد سینما ( همچون ملارد ) در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، سالن ، کمبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار