عطر زنانه «جیونچی آماریج ماریج» مناسب سلیقه خانم هایی است که به دنبال رایحه گرم و تلخ هستند. این عطر در اندازه 100 میل و به قیمت 255 هزار تومان عرضه شده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛عطر زنانه «آماریج ماریج» محصولی از برند معروف "جیونچی"؛ مناسب سلیقه خانمهایی است که به دنبال رایحه گرم و تلخ هستند. این عطر در اندازه 100 میل و به قیمت 255 هزار تومان عرضه شده است.

عطر خوب زنانه چی بخریم؟
 



این محصول چندمین نسخه از محصول معروف سال 1991 با نام آماریج است که در سال 2006 با نام آماریج ماریج توسط برند جیونچی عرضه شد. این نام نشان می‌دهد که تناسبی بین این محصول با جشن ازدواج وجود دارد و در تبلیغات آماریج ماریج هم اینطور آمده است که این ادکلن یادآور روز خاطره انگیز زندگی است، یعنی روز جشن ازدواج.


آماریج ماریج با ارائه اولیه رایحه پرتقال تلخ و ترنج، آغازی مرکباتی دارد. دارچین بصورت برجسته‌ای خود را در نت میانی عرضه می‌کند و به این ادکلن حال و هوای ادویه‌ای می‌دهد. یاس و مگنولیا نیز در این نت حضور دارند و شیرینی پنهانی به مریج می‌دهند. در پایان لوبان، چوب صندل و نعناع هندی کار را به انتهای خود می‌برند. آماریج مریج را با عطرافشان برای روزهای خوب خود برگزینید.
برچسب ها: عطر ، زنامه ، خرید ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار